Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Ο Πολάκης των δυο ταμείων, στην "Ειδική Επιτροπή για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς" (ΒΙΝΤΕΟ)

Γράφει ο Ντάικος Κων/νος

Χθες το βράδυ ανακοινώθηκε ο ανασχηματισμός, της επίσημα πλέον, μνημονιακής
κυβέρνησης της πρώτης φοράς αριστεράς. Ο κ. Τσίπρας θέλοντας να διατηρήσει κάποια ψήγματα από το πρότερο αντιμνημονιακό προφίλ στην πολιτική του, ως αντιστάθμισμα στην αριστερή πλατφόρμα των "λαφαζανίστας", επιστρατεύει κάποια από τα "σκυλιά" που κατά καιρούς "γαβγίζουν αλλά δε δαγκώνουν". Ένα από αυτά είναι και ο βουλευτής Χανίων Πολάκης Παύλος, όπου τοποθετήθηκε υφυπουργός Διοικητής Μεταρρύθμισης.

Δε θα σχολιάσουμε στο παρόν της σπασμωδικές κινήσεις του Πρωθυπουργού, εξάλλου είδαμε μέχρι τώρα πως τα πήγε η προηγούμενη κυβέρνησή του. Προκαλεί όμως η κίνησή του να τοποθετήσει στη νεοσυσταθείσα "Ειδική Επιτροπή για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς" υπό τον Υπουργό Επικρατείας κ. Παναγιώτη Νικολούδη, τον πρώην Δήμαρχο Σφακίων κ. Πολάκη με τα δύο ταμεία, ένα άσπρο και ένα μαύρο όπως χαρακτηριστικά δήλωσε σε συνέδριο της ΚΕΔΕ το 2013.


Ιδού το χαρακτηριστικό απόσπασμα και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:
«Πως νομίζετε ότι κάποιοι τα βγάζουμε πέρα; Λες να είμαστε ο Χριστός που να γεννά ψωμιά ή να ευλογεί κάνα καλάθι και να παρουσιάζονται λεφτά; Εγώ έκανα μία συνειδητή επιλογή μαζί με τους συνεργάτες μου κάτω (Σφακιά), την οποία πλέον εδώ που φτάσαμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα, με όλη την ευθύνη αυτής της επιλογής, να την πω δημοσία και να σας την πω και σε σας, διότι εδώ που μας φτάνουνε πλέον πρέπει να υπάρξει έκρηξη γιατί αλλιώς δεν γίνεται. Λοιπόν εγώ εδώ και έναν χρόνο λειτουργώ διπλό ταμείο. Ένα άσπρο και ένα μαύρο. Ακούστε με προσεκτικά. Δεν νιώθω ούτε είμαι παράνομος, είμαι ο πιο διαφανής που υπάρχει...».