Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Η Φωνή των Ελλήνων Ένστολων δεν Φιμώνεται!

Μέσα σε διάστημα 20 ημερών, το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ διέταξε και δεύτερη Ε.Δ.Ε. εις βάρος μου, δίνοντας έμφαση στην Αστυνομική μου ιδιότητα και αποκρύπτοντας εντέχνως την ιδιότητα που μου έδωσε ο λαός του Δήμου Ι.Π. Μεσολογγίου στις Δημοτικές εκλογές του 2014 δια του ψήφου του ως επικεφαλής του συνδυασμού "Ελληνική Αυγή Ι.Π Μεσολογγίου" με αρκετά μεγάλα ποσοστά, και ανάμεσα τους με τίμησαν με την ψήφο τους και  Ένστολοι (Αστυνομικοί-Λιμενικοί-Στρατιωτικοί κτλ) που έχω την τιμή, ως αιρετός, να εκπροσωπώ. 
Βέβαια αυτό το μένος, να βρίσκομαι σε συνεχή Διαθεσιμότητα από το Σεπτέμβριο του 2012 και ένας θεός ξέρει μέχρι πότε, έχει κάποια λογική; 
Η δίωξη μου είναι πολιτική και έχει να κάνει με της εθνικιστικές μου πεποιθήσεις, τις οποίες ποτέ δεν έκρυψα και δημόσια έχω τοποθετηθεί περί τούτου.
Το γεγονός ότι είμαι εν ενεργεία Αστυνομικός, εκλεγμένος με την Ελληνική Αυγή και συνάμα με την ραγδαία προτίμηση ένστολων προς τον Λαϊκό Σύνδεσμο - Χρυσή Αυγή, που σήμερα ξεπερνά το 85 με 90%, κάποιους τρομάζει.
Δυστυχώς ασκείται πίεση προς την Αστυνομική Ηγεσία, όπως πληροφορούμαι, για την καρατόμηση μου.
Επειδή προέρχομαι από οικογένεια με μεγάλες πατριωτικές ρίζες, όπως του προπάππου μου οπλαρχηγού τις Επαναστάσεως του 1821 Δημητρίου Μακρή, αλλά και σύγχρονα του παππού μου Απόστολου Μακρή, οπλαρχηγού του ΕΔΕΣ, μοιραία και εγώ τους τιμώ και δεν κάνω ούτε βήμα πίσω σε ότι έχω πει και σε αυτά που πιστεύω. 

"Δεν τσακάω ΄γω την μέση μου, δεν προσυνάω αφέντη", όπως είπε και ο προπάππους μου, οπλαρχηγός Δημήτριος Μακρής.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ Ι.Π ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΜΑΚΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ