Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Συγκέντρωση Μνήμης για τον Εθνικιστή Ντομινίκ Βενέρ: ΟΧΙ στην Ευρώπη των τοκογλύφων! 21 Μαΐου, Σταθμός Λαρίσης, 19:30

Στις 21 Μαΐου του 2013, στην Παναγία των Παρισίων o ιστορικός, διαννοούμενος και των ιδρυτών της ομάδας ερευνών Groupement de recherche et d'études pour la civilisation européenne (GRECE το ακρωνύμιο προς τιμή της Πατρίδος μας), Dominique Venner, δίνει τέλος στη ζωή του.
Όπως ο Περικλής Γιαννόπουλος, ο πατέρας του Ελληνικού Εθνικισμού, έφυγε μην μπορώντας να αντέξει την ξενομανία, που αποκαλούσε αμορφωσιά και την σήψη που διέβλεπε στην κοινωνία της εποχής έτσι και ο Dominique Venner, προσπάθησε να ταρακουνήσει τους Ευρωπαϊκούς Λαούς εμπρός στην καταστροφή που τίθεται ενώπιόν τους με την άκρατη λαθρομετανάστευση, τα Μνημόνια και τα λοιπά αποτελέσμα της πολιτικής των διεθνών τοκογλύφων.
«Είμαι σώματι και πνεύματι υγιής και γεμάτος από την αγάπη της γυναίκας μου και των παιδιών μου. Αγαπώ τη ζωή και δεν περιμένω τίποτα πέρα απ' αυτήν, παρέχων την διαιώνιση της φυλής και του πνεύματός μου. Ωστόσο, στο δειλινό αυτής της ζωής, μπροστά στους τεράστιους κινδύνους για την γαλλική και ευρωπαϊκή μου πατρίδα, αισθάνομαι το καθήκον να δράσω όσο έχω ακόμα τη δύναμη. Αισθάνομαι αναγκαίο το να θυσιαστώ για να σταματήσει ο λήθαργος που μας βαραίνει. Προσφέρω ότι απομένει απ' τη ζωή μου, στοχεύοντας σε μια διαμαρτυρία και μια θεμελίωση. Διαλέγω ένα εξαιρετικά συμβολικό μέρος, τον καθεδρικό της Παναγίας των Παρισίων, τον οποίο σέβομαι και θαυμάζω, αυτόν ο οποίος χτίστηκε από την ευφυΐα των προγόνων μου πάνω σε αρχαιότερους λατρευτικούς τόπους και που θυμίζει την πανάρχαια καταγωγή μας.
Τη στιγμή που τόσοι και τόσοι άνθρωποι γίνονται δούλοι της ζωής τους, η χειρονομία μου ενσαρκώνει μια ηθική της θέλησης. Αυτοκτονώ προκειμένου να αφυπνίσω τις κοιμισμένες συνειδήσεις. Εξεγείρομαι ενάντια στη μοιρολατρία. Εξεγείρομαι ενάντια στα ψυχικά δηλητήρια και ενάντια στις ασυγκράτητες ατομικές επιθυμίες που καταστρέφουν τα ταυτοτικά μας ερείσματα και κυρίως της οικογένειας, ενδόμυχης βάσης του υπερχιλιετούς πολιτισμού μας. Ενώ υπερασπίζομαι την ταυτότητα όλων των λαών στον τόπο τους, εξεγείρομαι επίσης ενάντια στο έγκλημα που στοχεύει στην αντικατάσταση των πληθυσμών μας.», έγραφε στην σχετική επιστολή του, ενώ λίγες μέρες πριν το ιστολόγιό του έγραφε:
«Χρειάζονται νέες χειρονομίες, εντυπωσιακές και συμβολικές, που θα μας βγάλουν από την υπνηλία, θα ταρακουνήσουν τις αναισθητοποιημένες συνειδήσεις μαςκαι θα αφυπνίσουν τη μνήμη της καταγωγής μας....Μπαίνουμε σε μια εποχή όπου τα λόγια πρέπει να υποστηρίζονται από έργα».
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΔΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ
Σάββατο 21 Μαΐου, Σταθμός Λαρίσης, 19:30